Slow Motion

Det blir inga julkort alls förresten, jag tappade helt suget. Bara så att ingen känner sig bortglömd. 

Idag har jag en frisörtid på Noir. Det blir antagligen ganska radical change. Lite sådär som kvinnor gör när de tror att en frisyr kan lösa en livskris. 

Och datatjej rullar på, vi har jobbat med budgeten, inga pengaproblem där, och jag har fotat nästan alla i projektgruppen nu, kolla gärna här. Man måste klicka på varje person för att se en vettig beskärning av bilderna dock. 





Kommentarer
Postat av: Ronja

Klippa håret för att förbättra sin livskris känner jag väldigt igen mig i, klippte av allt mitt hår när mitt jag och mitt ex gjorde slut.

2011-12-19 @ 21:24:58
Postat av: Johanna

Det är en klassiker, har också klippt mig vid break up!

2011-12-19 @ 23:08:50
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback