How many dimensions?



Den här ligger uppe på videobloggen dårå. Jag står och säger att Aina bara har hittat fula grejer, jag menade ju såklart inte att hon har köpt fula grejer utan att allt såg konstigt ut i provrummet. Var det lite snällare då? Jag tänkte videoblogga lite själv men min webkamera som jag köpte för en hundring går inte att installera.

I förhalningens namn så pysslade jag ihop.. nej pyssla låter för puttinuttigt, jag snickrade ihop ett par 3D-glasögon som är awesome, man får instant migraine av dem. Jag ska nog snickra ett par svarta också, och guld också kanske? Jag har en sprayburk med guldfärg liggandes någonstans. De är alltså props till en fotogrej där Sara ska stå för smink och Anna för modellande. Ska bli superkul faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Aina

Hehe jag tyckte det var lite hysteriskt kul så jag var tvungen att döpa klippet till det :B

2010-03-18 @ 16:15:28
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Jo

Det var extra fint att klippet hette det faktiskt :>

2010-03-18 @ 20:39:35
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback