Heaven



Jag har unnat mig lite mumsig sommarlovsläsning. Freak Angels är en onlineserie som jag har tipsat om förut, men jag var himla sugen på att ha en tryckt kopia också. Om ni är ute efter serier så rekommenderar jag för övrigt att ni rör er ett kvarter ner från Scifibokhandeln till Comics Heaven som är en mycket hjärtligare butik och dessutom lite billigare, och dessutom så har de typ allt. Framför allt så har de mycket bättre browsingmöjligheter i och med att det mesta står i blädderbara kartonger istället för uppradade i hyllor.


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Tjaba



Du jag försöker läsa din blogg mer regelbundet och andra bloggar också... bloggar är inte så dumma, det är ett ganska nice tidsfördriv (så länge man är intresserad av ämnet) så jag funderade lite på om det är nån idé att göra en mer proffsig delad blogg om ett ämne vi delar... blir kanske lite lättare än serie-idén vi hade

2010-06-17 @ 23:00:48
URL: http://liberateddude.blogg.se/
Postat av: Mia-Johanna

Det finns mycket taskiga bloggar men jag vill gärna tro att min är alldeles lagom innehållsrik! Nämen känner du igen typ "Jag såg den här filmen, den var jättebra", och man bara jaha.. vad var det som var bra då?



Serieidén var ganska överambitiös men det var roligt att prata om! Vad gäller gruppblogg så är jag inte helt negativ, fast jag har redan prövat att ha en delad skönlitterär blogg som stannade av väldigt fort. Men vi kan ju fila på idén :)

2010-06-17 @ 23:37:52
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback