Hamstrar husgeråd

På fredag ska jag flyga ur boet och därför är det hög tid att börja hamstra grejer! Jag har köpt en massa Ikeasaker som diskborstar och en kastrull och vispar och en musmatta till boyfriend och kastrullunderlägg och grytlappar och ett diskställ. Fast mina favoriter är de här askarna och ullmattan:


Sen så tog mamma hem den här lådan från båthuset som jag ska ha på balkongen med örter eller blommor i. Bitsocker står det på den!


Här är den hopsamlade tallrikshögen och överst syns fyra assietter som mamma har haft som blomfat och sen upptäckt att de kostar 200:-/st på second hand. De är så stiliga!


Kommentarer
Postat av: Sara Setterwall

Kastrullunderlägg!! Det måste jag komma ihåg.. Man glömmer alltid nåt XP



Rean på Ikea är crazy btw.. Massa stuff som är slut redan :O Vi fick tag i 4 saker som var de sista XD



Tips är billiga handdukar i rött, gult, blått, grönt, gräddvit och orange ^^

2010-06-30 @ 19:36:52
Postat av: Mia-Johanna

Jag hittade inte sådär supermycket på rean faktiskt. Fast det var himla bra att ta en tur ändå :3

2010-06-30 @ 19:52:02
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback