DI-NA-SAAUUURRRR

Jag satte i dreads på Kit och det blev fett stiligt! Bilden är Kits tolkning av Sideshow Bob, därav det apatiska uttrycket och troligen den vulkanlika hårformationen också. Det blev hur som haver sjukt fina dreads för att vara ett förstaset, eller för att vara dreads överhuvudtaget faktiskt!

bild Sideshow Kit

bild Sideshow Bob

Förresten så är titeln hela låttexten till Mattias metallåt om robotdinosaurier till något hemligt spel om misslyckade (edit: missförstådda) superhjältar. Låttexter är lite hans grej.


Kommentarer
Postat av: Kit

Jag utkämpade en liten inre kamp mellan om jag skulle vara kool och ignorera att jag fick värsta egna inlägget eller om jag skulle pipa "åhh, kitinlägg!" i kommentarerna, och, ja, du ser ju hur det gick.



Jag är lite orolig över deras egentliga kvalitet för det känns som att de fluffar lös sig lite och jag vet inte riktigt hur mycket lösfluffande som är normalt. :3

2010-04-24 @ 00:31:58
URL: http://kitmandu.blogg.se/
Postat av: Jo

Men det är ju trevligt att höra att du gillade! Om de lösfluffar sig så ska de gå att seala igen men det är ju svårt att göra när du har dem i huvudet.

2010-04-24 @ 09:24:56
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback