This is no illusion



För ett bra tag sen köpte jag ett par Levi's på extrem rea för att sedan konstatera att de var alldeles för små i midjan. Bara för att man kan klämma sig i dem betyder inte att de passar. Idag tänkte jag att jag kanske kan töja ut dem om jag blöter ner dem och sen drar ut dem med nåt verktyg. Tyvärr så kunde jag inte hitta något smart jeansuttöjarverktyg så jag gick över till plan B som innebar att stoppa dem fulla av burkar eller nåt. Ni hör ju, kanske inte helt vattentätt. Nu sitter jag här i plan C som innebär att jag har ett par blöta korvskinn på mig och sitter och känner mig ganska blåst. Jag tror att jag kommer att bli kissnödig ganska snart. It better work.

Nu blir det lasagne framför Andromeda.

                                                            

Kommentarer
Postat av: Malin

Akta så att du inte får någon läskig urinvägsinfektion bara! :O Det vore ju inte roligt.

2009-03-23 @ 16:39:48
URL: http://backdrift.blogg.se/
Postat av: Jo

Jag hade det faktiskt nyss så jag kom på att det var en superduperdum idé att försöka med det där :C

2009-03-23 @ 17:22:14
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback