Doing it retro

Har förhandlat anställningsbeslut idag. Nu är jag vaktmästare/receptionist. Jag firade med att köpa denna schmexiga Casioklocka. Mest för att jag faktiskt har råd att glassa lite nu. Och jag är ganska stolt över att jag lyckades köpa den själv utan smakråd, i vanliga fall måste jag ha Aina med mig. Inte för att Aina bestämmer exakt vad jag ska ha på mig men det blir lättare att ta ställning till vad man själv tycker om man har någon annans åsikt att ta ställning till. Jag är typ som Two Face, och Aina är mitt mynt. Haha, grattis!

Nästa vecka ska jag lära mig att kopiera papper och frankera brev. Pepp!



                                                                    

Kommentarer
Postat av: Aina

ååhhh, vilken ära! jag har ju en nästan likadan men annorlunda så klart att den var awesome!

2009-03-25 @ 18:14:53
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Ja jag har ju spanat på din länge så det kändes bra att hitta en liknande som inte var helt likadan!

2009-03-25 @ 20:22:46
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback