Call me

Eftersom att jag är så loaded nu, eller kommer att vara inom en snar framtid, så har jag börjat fundera på allvar på att köpa en ny telefon. Jag har ju inte haft en som fungerar helt som den ska på år nu. Jag kollade i alla fall runt på pricerunner och hittade den här lilla koreanen. Ledordet är lilla, typ superdupervärldensminsta. Det innebär ju att jag slipper alla skitfunktioner som kamera och mp3 och sånt (jag har redan en kamera och en mp3). Det enda är att den har lite kort batteritid och tydligen skrikiga ringsignaler enligt någon recension. Men å andra sidan så ser den mycket dyrare ut än vad den är. Och så får den plats i min plånbok även när den kommer att vara full av pengar.



Hm, köpa köpa, nej, ja?

Förresten så träffade jag Aina idag och jämförde våra Casioklockor och helt slumpmässigt så var vi helt synkade på sekunden. Vad är oddsen?

                                                               

Kommentarer
Postat av: Aina

jag gillart! & oddsen är väl minimal? men så är det väl att vara stjränsystrar?

2009-03-26 @ 01:52:15
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

haha ja, det är typ det ultimata stjärnsystrarbeviset!

2009-03-26 @ 10:31:33
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback