Computzorz

Idag slutade jag skjuta upp på det och köpte en bärbar och två alldeles fräscha terabyte till den stationära. Den bärbara var lite en lyxgrej, bara för att vara lite bekväm på campus och när jag reser. Märkte ni hur casual jag sa det, som om jag reser överhuvudtaget? 

Nu bloggar jag från den i alla fall, och så tog jag en dassig webcambild också. Jag försöker ständigt att använda musen som ligger brevid och blir liksom varje gång förvånad över att den inte funkar. Men för att försvara webcamen så blir inga bilder bra i det här ljuset, så det är alltid nåt. 




Kommentarer
Postat av: Aina

Haha inte skulle väl du lägga upp en bild om du faktiskt tyckte den var dassig.

2011-01-05 @ 19:14:09
Postat av: Johanna

Alltså kvalitéten var lite dassig :3

2011-01-05 @ 19:54:16
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback