Stop being busy start looking awesome

Såatte ja! Idag har jag skrivit ångesttentan så nu är det jullov på gång för mig. Sen har jag firat med yakinikulunch, kört lite body pump och onsdagspubat i ESCapen, datas sektionslokal. Tentan gick bättre än förväntat, när jag skrev den fick jag för mig att jag skulle få B men nu har jag ingen aning, jag minns inte hur noggrant jag räknade hur många poäng jag skulle få.

Nu har jag klistrat ihop ett julkort, men det borde jag nog vänta med att lägga upp tills det kommer fram till mottagaren. Jag skulle fortsätta men julkortsverkstaden om det inte vore för att mina fingrar blev så misshandlade under tentan att jag inte kan skriva längre. Jag har lite av en konstig skrivknöl på långfingret så jag använder såna skojiga pennstöd som jag faktiskt har köpt online på en handikappshjälpmedelsida. Det låter väl som en rimlig ursäkt för att börja spela om Mass Effect? Jag har en sån crush på Garrus.




Kommentarer
Postat av: Aina

Men hallå du ser ju inte ett uns vinterglåmig ut! Mitt problem på vintern är håret... skiftandet mellan varmt och kallt gör topparna till svinto.

2010-12-18 @ 14:17:36
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bilden är väl kanske något redigerad för att ta bort skavankerna! Men jag tyckte att ditt hår var fint!

2010-12-19 @ 18:41:00
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback