Ladies and gentlemen



Jag tentapluggar. I soffan. Med en spelkontroll i händerna. Fast egentligen så väntar jag på att mina kamrater ska vakna upp så att jag kan åka in till campus och plugga med dem. Igår åt jag en hel fiskgratäng själv som det stod "2 port" på. Man ska ju bli smart av fisk eller nåt. Fast det kanske är rent evolutionärt? 

Nästa torsdag har jag officiellt jullov, så då vill jag gärna göra alla de där sakerna jag har skjutit upp. Som att spendera pengar etcetera. Eller jag kan ju dela med mig av hela min göra-i-jul-lista: 

1. Julstäda

2. Åka till Ikea 

3. Spela tv-spel

4. Göra julgodis

5. Köpa laptop

6. Uppgradera PC

7. Avsluta Skandiakonto

8. Köpa ansiktskräm

9. Sticka

10. Sy om jacka

Listan kan kännas lite överflödig, men jag upplever att om jag inte skriver ner allt så är det bara punkt tre som faktiskt blir av. Vad ska ni göra i jul?


Kommentarer
Postat av: Aina

Boohoo vart är jag på listan? :C

2010-12-11 @ 12:57:45
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Aina

Juste listan hade varit överflödig om du skrivit "Sova". Frågor på det: Vilken jacka ska du sy om?

2010-12-11 @ 12:59:20
Postat av: Johanna

Alltså jag vet inte varför du uteblev faktiskt, jag kan ha tyckt att det var så självklart eller så, och så finns ju du som kan påminna. I alla fall, när kan du hänga? På torsdag? :D



Mattias köpte en ny jacka och jag gillar hans gamla så jag tänkte sy in den och kanske spexa till den lite :3

2010-12-11 @ 13:42:15
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Aina

Ja jo, kanske hade varit lite gay (not, eller? kan inte bestämma mig) Jag har sista dagen inte nästa tisdag men den efter, vecka 51 blir det nog. Avslutning på måndagen den veckan. Då kanske? typ?



Åhåå, vad är det för typ av jacka? Stor vinter, tunnare vår/höst?

2010-12-11 @ 15:11:00
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ok, jag noterar!



Jackan är en stor mysig vinterjacka, den är grön och grejer, lite friluftig.

2010-12-11 @ 17:52:57
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback