Andra sidan

Om det är någon som är kvar efter allt mitt tentagnällande så kan jag meddela att den gick alldeles utmärkt! Det kanske känns lite som att jag lyckas med något här i livet. Inte för att jag brukar misslyckas mycket! Nu är jag i alla fall en ny och ångestfri människa.

Det blev ju lite firande i form av shopping då kanske och jag kanske råkade köpa en massor av prylar.. Aina tyckte att jag är tråkig när jag fotar allt på golvet så jag skulle försöka att fota grejerna på mig men det var kanske ingen bra idé.. Jag har i alla fall köpt en ny mysig grå kofta för min förra gråa kofta har jag haft så länge att den har gått sönder. Armbandet är nytt också med svarta träpärlor. Och så ett par fina gladiatorsandaler också. Jag vet nog att det finns någon som blir glad av att se en närbild på min vänsterfot.


 
                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Aina

Roligare att se grejerna på jö, prraaa idé!

2009-06-09 @ 20:40:00
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

fast de syn ju inte haha

2009-06-09 @ 21:25:05
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback