Bones

Jag fick veta att Joel och Buffy hade hittat ett fågelkadaver och tänkt på mig (vem tänker man annars på?). Nu sitter jag på jobbet och läser om hur man gör rent och steriliserar ben.. Det känns lite som att jag porrsurfar eller är en seriemördare.

.."If you're going to continue cleaning bones, or are working with very delicate specimens, you may want to start a dermestid colony." Jag väntar nog lite med att starta skalbaggefarm, det här har blivit tillräckligt äckligt redan.



Eftersom att helgons forum ligger nere (gotarnas DIY-tråd) så hittade jag www.boneroom.com som har en utmärkt FAQ om benrensning och som dessutom säljer ben från både människor och till exempel som på bilden, en dingo. Den kan bli din för bara $1,250!

                                                                                            

Kommentarer
Postat av: auuus

Lite morbit, faktiskt.

2009-07-16 @ 10:29:48
URL: http://moreofastranger.blogg.se/other
Postat av: Jo

Jag ville ju bara göra en hatt av en fågel :C För konstens skull!

2009-07-16 @ 19:51:34
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback