Thursday



Jag håller på att get my shit together. Jag cyklade till KTH i Kista idag på min farmors numera min cykel som har en växel. Blev lite jobbigt i backarna faktiskt, fast det är ju kul att cykla förbi Solvallas stallområde på morgonen. Definitivt bättre än att sitta i tunnelbanan. Jag har börjat träna regelbundet och står redan och spänner mig i spegeln och tycker att jo, visst har det gett lite resultat. Har lite skola kvar innan sommaren och nu är det snart sista spurten. Men det ska nog gå bra nu när jag jobbar på att samla ihop all min skit på en överskådlig area så att säga. 


Kommentarer
Postat av: Aina

Oh god I feel fat! Men om jag kommer iväg från stada kan jag cykla :3

2010-05-06 @ 22:34:24
URL: http://gattaca.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback