Never trust a klingon

Halloween närmar sig och jag har bara lagom mycket panik. Jag har en plan. I'm a man with a plan. Wo-man.

Jag gick med Aina till Perukmakarn och köpte.. blod, kan jag väl i alla fall avslöja. Därinne upptäckte jag efter en bra stund att Joel och Björn shoppde loss för fullt, och då ska det noteras att affären inte är stor. Jag hörde dem prata i någon minut innan jag tittade upp och insåg vilka de var.

Joel föreslog någonting som måste vara min drömutklädnad: KLINGON. Jag får inte dö innan jag har klätt ut mig till klingon. På tal om klingon så är S.P.O.C.K grejen att lyssna på.

 



Mitt intresse för sci-fi är visserligen inte så stort som för vissa (sjukliga individer) men fortfarande lite mystiskt på ett plan även för mig själv. Det är bara att lazerguns, rymskepp, kantiga dräkter, häftiga aliens, robotar och framtiden är så jäkla bra.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback