Finest of the 90's

Aina påminde mig om No Doubt, ni vet med Gwen Stefani och låten Don't Speak som jag så tydligt minns från mellanstadiediscon (måste kolla när den kom ut nu). Jo, 1996 kom den ut och då var jag cirkus 7 vårar. Hur som helst så insåg jag att Gwen Stefani personifierar allt som var bra med nittiotalet. Personifierade kanske jag ska säga, hon har ju hängt med i nollnolltalet också. Man kan ju tycka att det är roligt med Spice Girls och Aqua men egentligen så är det bara Gwen Stefani som kom undan med det. Jag har i alla fall inte en enda gång tänkt "hur fan tänkte hon där?".

Magtröjan!

Pricken!

Åh gud, bikini utanpå nättröjan.


Färgglada nätlinnet! (och magtröja och utanpåbikini i ett!)


Och så lite neon på det.



Kommentarer
Postat av: auuus

Haha, barndomsminnen. Hennes videos gick alltid då jag tittade på ztv på eftermiddagarna =p

2009-12-02 @ 01:04:52
URL: http://johannaochrasmusskriver.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback