Dansken kommer!

Jag sitter och jobbar i receptionen och just idag ska det komma tusen danskar till provsektionen. Det är tur att jag vet vart de ska i alla fall. Gud, jag förstår verkligen inte vad de säger. Ibland hör man ett namn ibland all danska och då är det bara att ringa upp den personen, peka mot bibilioteket och säga "Du kan ta lite kaffe om du vill". Jag sa såklart inte det, jag blev nervös och pratade jättefort: "De kommer och hämtar dig om fem minuter de skulle bara fixa nånting först men du kan gå till biblioteket och ta lite kaffe om du vill". Jag såg på honom att han inte fattade alls. Han hajade nog kaffe åtminstone. Nu kom Björn och plockade upp honom och han fattar inte heller någonting. Haha, nu är det hans problem!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback