Snake eyes

Idag har jag mest tjockat mig och andats in färgångor. Jo se det är så att jag har målat om mina nya rollspelstärningar, så nu ser de ut som giftiga små djungelgrodor i svart och gult. Och nu kommer det att gå jättebra, för jag har rullat ur alla ettor (det funkar så, jag lovar!) Man plockar bort alla tärningar som har slagit ett två gånger i rad, så när man sen ska slå ett viktigt slag så är det ju jätteyttepytteliten chans att man får ettor igen, riiiight?





Dessutom har jag snyggaste klockan, köpt på Myrorna.





And also, I have Super Strong Manly** Mints (**not for girlie-men)

                                                                       

Kommentarer
Postat av: Aina

Minttabletterna sorterar ut de riktigt männen! alltså snäppet bättre än Gud....?

2009-02-20 @ 19:37:45
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback