Burfday

Hej hej, födelsedagsbloggen! Jag och mitt nya VISA-kort har bekantat oss ordentligt nu. Jag har köpt foundation och puder och nagellack och leggings och fåniga blommor att ha i håret som nog bara jag tycker om, men i alla fall. Himla mysig födelsedag också, underbart väder och mer presenter än väntat. Fin kamerautrustning av pappa. En ny blixt och diverse. Om man föreställer sig en skala från ett till tio över hur nöjd jag är så är jag 10 nöjd. Nu ska jag plugga lite medan Mattias hämtar sitt musikprogram i Spånga som har kommit med posten. Det är bra att den pojken får lite sol.



                                                                    

Kommentarer
Postat av: Aina

De där grjerna blev ju rätt skitfint på också :D

2009-04-25 @ 10:42:38
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback