Late update on New Year's

Nyår var kul för mig, men jag har nog ändå kommit fram till att jag borde bojkotta högtiden. Det är ändå bara en fabricerad tidsgräns. Själva konceptet nyår är ju alkohol och fyrverkerier, och eftersom jag brukar vara emot skadliga företeelser så är det inte min högtid of choice. 

I år blev jag tvingad att se på Twilight, en film som jag har undvikit att se för att den verkar rätt.. ptja, fruity. Och för att jag gillar andra vampyrfilmer där vampyrer inte glittrar. För att göra upplevelsen överkomlig så körde vi leken "drick när Bella biter sig i läppen eller Edward ser bajsnödig ut". Det är hela tiden, om ni undrar. 


bild



Kommentarer
Postat av: auuus

Eller så firar du med oss nästa år med, eftersom att vi inte skjuter fyrverkerier och inte blir stupfulla :p



Men Twilight-drinking game var ju awesome :D

2011-01-05 @ 12:37:50
URL: http://modestlycreative.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback