Lovestains

Jag har fotat och pysslat en del, men nu ska jag vara duktig och inte slänga upp en massa bilder på mina modeller som inte är godkända som jag ahem, vanligtvis gör. Det blev lite bilder på Nemo i assymetriskt smink och Sara i en bit sopsäck i alla fall!

Såhär snygg blir jag i alla fall när mina modeller fotar mig:





Gud, jag borde typ hålla en modellskola.. inte :D

Men jag är fett kreativ också, spana in:

Jag blev lite inspirerad av att se Fridas deviantart, hon är ju så sjukt produktiv och duktig, och så ligger ju jag tre år före så när hon är min ålder så lär hon ju vara tusen gånger bättre på precis allt jag gör! Bah!

                                                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

mittenbilden är sååå modellskolakärring som ba "daaaarling... you suck.. and youre fat to!"

2009-03-03 @ 19:25:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback