Drinkkväll

Ska lite motvilligt iväg till Joels källare för någon typ av drinkkväll, eftersom att han nu kanske är döende. Nu blir det nästan lite minuspoäng ifall han inte är det. Jag är inte så på idag. Om jag nu någonsin är det. Eller det är klart att jag är det då och då. Men men, nu ska jag iväg och sitta i en gammal soffa och titta på andra människor som dricker sprit.



Såhär snygg är jag i alla fall. Jag försökte se glad ut, men jag ser mest jävligt elak ut. Nu måste jag springa, jag är redan sen!

Edit: Det var faktiskt ganska trevligt. Mysiga människor. Stackars Dan blev kvar på toaletten sista halvtimmen. Fin kille i alla fall.

                                                                   

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback