Captain's Log, Stardate 30620.1

Jag är officiellt ångestbefriad! Idag har jag varit väldigt independent woman, mest för att jag fick dissen av alla andra, mest indirekt kanske men.. Jag hade tänkt att fika med Älg men hans mobil fungerar inte så det går inte att få tag på honom. Mattias sov som vanligt mitt på dagen och var så där jätteglad när jag ringde och väckte honom efter min tenta. Inte. Aina ville träffa mig, men hennes sällskap ville det inte.. Så, jag åkte till Sundbyberg och köpte lite tyg och satte igång ett nytt projekt.



Ylletyget var stickigt så jag måste åka och köpa lite fodertyg innan jag kan sy ihop hela jackan, pepp!

Jag har lite andra projekt på gång också, just nu håller jag på att läsa igenom manualerna till mitt nya blixt-kit, andra projekt innefattar bland annat sopsäckar och cyborgs. Kan omöjligt bli misslyckat. 
                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Aina

Fierce!

& ska man börja kalla dig Mia? eller Johanna.. ehe förvirrad

2009-01-13 @ 15:35:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback