SM i paketinslagning

I år är jag tidig med att bli färdig med paketen! Det förhåller sig så att jag har en tenta nästa vecka och sen ska jag jobba innan jul, och jag är tillräckligt snäll mot mig själv för att se till att jag inte ska springa runt på söndagen innan jul, vilken är min enda lediga dag innan jul (äsch, jag är inte emo), och köpa julklappar. Fast i smyg tycker jag om att köpa julklappar jättemycket. Hur som helst så kan jag nog utan att vara blygsam kalla mig för paketinslagarmästare! Skönheten på bilden är till mina kära föräldrar och innehåller i ärlighetens namn en ganska billig stenplatta att ha ljus på, men jag vill belysa att stjärnan i tidningspapper på kortet understryker mina sjuka matematikskillz! Om ni är sugna på snygga paket, ta en titt på Lagerhaus som har ett stort sortiment snygga papper och snören och diverse.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback