Ballonger från min balkong




Kommentarer
Postat av: Aina

Alltså du har fin header, om du tycker det är roligt att göra såna kan jag behöva en som är snygg. Mina är ju typ inte det.

2011-09-04 @ 18:51:31
Postat av: Johanna

Är den nya eller gamla fin? Din blogg är bara vit nu så jag vet inte riktigt vad man ska göra, jag brukar ju köra på att fortsätta det vita upp, runda av kanterna och lägga text över. Men du har ingen färg runt!

2011-09-04 @ 18:58:00
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Aina

Båda iof! Jag tänkte kanske göra den svart. Men en fräsig text vore ju något kanske. Känner inte för att ha en bild på mig just nu. Jag har alltid haft det typ.

2011-09-04 @ 20:15:50
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

wow vilka bilder :') och tack så jättemycket, vad roligt att du gillade dom :D rekommenderar verkligen teleobjektiv!

2011-09-07 @ 20:59:35
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback