Fighting ninjas

Idag körde vi första träningen för året. Vår duktiga instruktör Anna på KTH-hallen ville pröva ett pass bodycombat som hon skulle börja köra på måndag. Aktiva Studenter-gruppen är lite försökskaniner. Combat är en blandning av massa kampsporter intryckt i ett enda pass och för mig som aldrig har kört någon kampsport förut var det skitkul faktiskt. Det är säkert kul även om man har kampsportat innan, men då kanske man vet hur man borde göra och så där. Det var roligt för att det kändes ungefär som att man fick spela med alla karaktärerna i ett fightingspel, och så kan man låtsas att man slåss mot ninjor samtidigt, vilket jag givetvis gjorde. Låtsades alltså, inte slogs mot ninjor på riktigt. 


Kolla en dorky bild!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Så tänker jag också när jag tränar min kampsport :D

2011-01-21 @ 11:29:24
URL: http://skogsfjonkan.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback