Touching the Earth

Anledningen till att jag har shoppat blommor med Mattias mamma är att Mattias och Frida har åkt in till Stockholm på namngivningsparty till lillkusinen. Jag orkade inte följa med för jag kom ju just ut hit, så jag tyckte alltså att det var en bra idé att åka och titta på blommor. Det var en bit ut på vischan, stora växthus, antikt och kuriosamarknad och ett sött café med omaka bord och stolar under en stor ek (om jag minns rätt). Sen promenerade jag ut till den lokala badplatsen och fotade lite på vägen med Fridas kamera (vi har båda Nikon fast olika modeller) och eftersom att syskonen inte kommer hem på än ett tag så tänkte jag slänga upp ett par bilder.







                                                                         

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback