Free

Jag skrev sista tentan idag och ångesten har bara runnit av mig! Har partat lite med Aina och fått en klippning av henne och så har jag klippt av hennes toppar lite även om jag inte har klippt någon sen jag var typ 16 år och vi rakade sidecuts på varandra, men det var skitroligt! Sen tog vi en promenad längs Kungsholms strand.

Det är underbart att vara ledig (för jag tror att jag klarade tentan, hoppas hoppas), och jag vet liksom inte vad jag ska göra först. Tror faktiskt att jag ska slita av plasten från Mass Effect 2 nu och gosa ner mig. Eller jag brukar faktiskt spela tv-spel i samma stol som jag sitter nu, men gosa ner mig mentalt! Jag har i alla fall en kudde.. 



Kommentarer
Postat av: Aina

Hallåe du kommer ju undan med hatten riktigt fint, gå med i flygvapnet nästan?

2010-05-27 @ 21:28:32
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Jo

Om man får en hatt inom ett år, lugnt!

2010-05-27 @ 21:36:28
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback