Edge


En gång i tiden hade jag skithäftigt hår. Som den här tjejen med bloggen Vivre Sa Vie. Hon la upp den här bilden på hennes hår från i somras och det är så edgy och snyggt. Jag har också varit edgy och snygg, men så småningom tröttnade jag på att blondera håret och så fick jag för mig att långt svallande hår var grejen, och nu har jag precis växt ut det till en längd som jag inte haft sen högstadiet. Och det är jättefint. Jag känner mig bara så tam och tråkig. Folk kanske inte förstår vem jag är när de ser mig nu?



Kommentarer
Postat av: Aina

Sådär känner jag när jag vill raka sidecut men vafan, jag gillar att se proper ut också. Långt hår kickar ju som tur är kort hårs ass!

2010-03-18 @ 21:58:57
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Jo

Jag vet inte om det gör det riktigt faktiskt. Men jag lär inte klippa av mig mitt i första taget.

2010-03-19 @ 06:59:50
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback