Movies night

Batman & Robin kan vara den bästa filmen någonsin. Alltså jag menar den senaste batmanfilmen var skitbra och så, med all mörk psykologi, men det fina med tidigare batmanfilmer är den totala avsaknaden psykologi. Vi undrar inte VARFÖR superskurkarna är jävligt onda, vi nöjer oss med att de ramlar ner i radioaktiv gegga och så är det förklarat. Det fina är att skurkarna utvecklar och för med sig ett helt sceneri som inte är helt logisk men himla underbart! Ett plus dessutom är att egentligen ingen dialog sker utan oneliners bara studsas fram och tillbaka mellan karaktärerna. Vad finns det att inte gilla?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Uma Thurman. Resten av casten är astung.

Thurman är en duktig skådespelerska och så, det irriterar mig bara gruvligen att hon alltid castas i roller där karaktären ska vara snygg.

Detta är inte bara ytlighet ifrån min sida. Det stör mig bara när det är en plot point hur vacker en karaktär är när skådespelaren mest ser en smula obehaglig ut.

2010-01-09 @ 00:49:54
Postat av: Kit

Ice to meet you.

2010-01-09 @ 10:19:41
URL: http://kitmandu.blogg.se/
Postat av: Jo

Jag tycker att Uma Thurman är bland de snyggare skådespelerskorna

2010-01-12 @ 21:35:17
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback