Dagens topp 5

Jag har suttit och kollat igenom den här bloggen en del nu, efter att ha insett att jag missade dess ettårsdag med flera månader. Jag slår mig själv som en himla begåvad och vitsig skribent!

Eftersom att det inte är någon chans att någon annan kommer att göra det inom en överskådlig framtid så har jag sammanställt mina topp 5 bästa och finaste citat av mig själv:

 

Bästa och finaste citatet plats 5:

”Seriöst, det är svårare att läsa Tolkien än vad det är att läsa Kafka.”

 

Och på 4:e plats:

”Det är bara att lazerguns, rymskepp, kantiga dräkter, häftiga aliens, robotar och framtiden är så jäkla bra.”

 

Bronsplatsen:

”[…] jag tar mig in till centralen och känner mig mest som en liten kostymklädd man i 40-årsåldern som har snortat kokain och köpt horor hela natten och nu ska in till kontoret och ha lönesamtal med chefen, i samma kläder som igår.”


Det näst bästa citatet skrivet av mig själv någonsin (på den här bloggen):

”Leggings är alltså gjorda av strechigt tyg och har en midja av typen resårband. Om någon säger något annat så kan vi slåss om det.”


Och här kommer det bästa och finaste citatet skrivet av mig själv någonsin på Monkeyland:

”Dinosaurier är typ mitt favoritdjur efter Pokémons.”


Jag hoppas att ni känner er upplysta.

 


Kommentarer
Postat av: Joel

Leggings är gjorda av en kristallstrukturerad form av kol och aluminium som är flytande vid rumstemperatur. De har ingen midja, men två bisexuella assistenter som springer runt med stora högar papper och ser förvirrade ut.



Välj ditt vapen.

2010-02-04 @ 21:51:33
Postat av: Anna

Dinosaurier är mitt favoritdjur med! Särskilt parasaurolophus.

2010-02-05 @ 08:52:32
Postat av: Jo

Jag googlade den, den var söt :3

Jag gillar.. raptorer.

2010-02-07 @ 18:28:40
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback