Plånboksfoton och offentlig förnedring



Aina tog en bild igår som gjorde sig så jäkla bra i svartvitt. Jag borde printa någon bild på mig för jag upptäckte att mamma fortfarande har åttans skolfoto i plånboken. Inget litet foto heller, hela affären ser när hon öppnar börsen.

Mammor borde tänka sig för innan de stoppar något i plånboken för övrigt, på Coop har de en anslagstavla för tappade plånboksfoton. Mattias har adopterat en pojkflicka eller en flickpojke därifrån (vi vet liksom inte riktigt vilket).


Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, det är fan inte ok. Min pappa har ett klassfoto på mig på sin mottagning som ALLA hans patienter ser. Observera att det är en bild där jag ser så fruktansvärt blattig ut, att det inte ens ligger det minsta av humor i bilden. Stora, smala ringörhängen, söndernoppade ögonbryn med ett gangsterstreck vid ena ögonbrynets båge+ brunbeiga läppar. Ångest? tack pappa!



Hursomhaver var denna bild på dig hur vacker som helst!

2010-04-14 @ 19:44:43
URL: http://cocaineblues.devote.se/
Postat av: Jo

Problemet är ju när de har foton på ställen som man inte ser varje dag, som i plånboken och på jobbet. Hemma har jag lyckats byta ut katastrofbilderna på väggarna.



Förresten så visste jag inte ens att du kunde se blattig ut! Juförsig så trodde jag i en sekund att du var blattig när vi började gymnasiet, men det var bara för att jag precis hade bytt från en klass som var full av dem. Ghettofabtjejer alltså.



Och tack såklart :3

2010-04-15 @ 09:13:04
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback