You say I'm crazy but I don't think so



Sisters of Mercy igår med Rasmus och Anna. Det är härligt att träffa dem. Stötte på Anna redan i Sundbyberg, har redan tittat på henne länge innan jag ser att det är hon. Ni vet, fan vilken söt tjej med häftig stil. Hon kommer fram och säger "Men det är ju du. Jag som gick och tänkte att du har snygga jeans."  Stentvättat.

Konserten. Jag tänkte låna en konsertbild av Z som jag tror var där eftersom att han är bäst på konstertbilder men jag tror inte att det blev några bra bilder alls för rökmaskinen gick varm hela kvällen. Ibland såg jag att det glänste till på herr Eldritchs kala hjässa. Ja, han ser hemskt mycket bodysynthare ut nu.

Sen missar jag bussen hem. Promenerar och ringer Mattias. Det är någon våldtäktsman lös i Ängby, en sån där ur-våldtäktsman som gömmer sig i buskar. Jag blir mindre besviken på konserten när Mattias förklarar att Sisters alltid har ohemult mycket rökmaskin för att man ska fokusera på musiken. Lite pretantiöst kanske.

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Aina

typ skithäftig bild också

2009-03-23 @ 12:23:41
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Höä, du har ju tagit, jag har bara redigerat lite

2009-03-23 @ 14:11:02
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback