Recycle it

Jag har tentaplugg nu men jag rymde med mamma till IKEA. Och så tittade vi in på Veddesta Glasögon och hittade ett jättefint par som jag ska ha, men jag måste komma tillbaka efter tentan eftersom att jag inte kunde göra en synundersökning idag för att jag vaknade med värsta allergisvullna ögat. Jag fick inte låna hem dem så länge heller så ni får helt enkelt lita på att de är fina!

Mammas nya motto är släng minst en sak om dagen och jag kan ju bara hålla med! Eller ja, källsortera i vårat fall då. Vi ska börja bygga om köket snart så jag hoppas att jag kommer iväg över midsommar. På tal om källsortering så såg jag någon som hade gjort hattar och diverse av återvinningsmaterial och fick lust att bygga en klänning av konservburkar eller nåt, men det går nog över efter tentan.



                                                                    '

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback