Killer blonde

Jag har hört att hon den där Aina fyllde år igår! Av mig fick hon såna där shiny svarta leggings (när jag var liten hette det tajts) som vi har letat efter ett tag nu men aldrig orkat prova. Ja vi har likadana. I alla fall så blev det det kanske mest överarbetade paket jag någonsin gjort:



Aina och jag kanske har lite svårt att uppfattas som 20-åringar av omgivningen kan jag tänka mig, serietidningar är definitivt ett missförstått medie som inte alls är till för barn. Ja juste, jag köpte lite ny Hellblazer kanske. Jag köpte det andra seriealbumet på sci-fi bokhandeln och jag tycker det är så jäkla pinsamt att gå runt med deras påse. Egentligen så är jag ju värsta rollspelsnörden men jag kanske inte vill skylta med det. Sen så fanns den ju på Comics Heaven också så det var lite darn. Han som äger stället ser för övrigt exakt ut som Comic Book Guy i Simpsons.



Mitt egentliga syfte med inlägget var inte att prata serier kanske, jag insåg att jag inte har vikt ut mig på internet på en evighet, typ flera månader(!) Juförsig så fick jag inte med så mycket utvikande kanske men det är känslan som räknas!



                                                                    

Kommentarer
Postat av: Frida

wowz, tjusigt paket, och extraordinärt tjusigt hår!

2009-06-15 @ 22:57:21
URL: http://fridahg.blogg.se/
Postat av: Aina

Var Hellblazer braa? Förövrigt passar ju du vädligt bra i den där peruken, du kanske borde föna in ditt hår någong gång!

2009-06-20 @ 20:26:30
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback