Dagens

Det har pågått ett litet socialt experiment på vägen till jobbet i ett par veckor nu. Det är så att väldigt väldigt ofta så cyklar jag förbi en kille som uppenbarligen tar samma cykelväg som jag, fast han cyklar syd och jag cyklar norr. Han är ganska lik Ainas tatuerare Henrik faktiskt, eller åtminstone kroppsform och etnicitet vad nu det kan vara. Eller de kanske är superariska förresten, vad vet jag.



Hur som helst så storsmilar jag alltid när vi cyklar förbi varandra, jag menar vi ser ju varandra varje dag, och idag var första gången han log tillbaka. Först tänkte jag att det var för att han ju vid det här laget måste ha lagt märke till att vi ses varje dag men sen så insåg jag att det skulle kunna vara för att vi sågs både på morgonen och på eftermiddagen idag, eftersom att jag cyklade hem senare än vanligt för att jag tittade in på Läkarmissionen, men mer om det senare. Det kan ju även ha varit för att jag bara har sett honom på morgonen och han kanske verkligen inte är en morgonmänniska. Jag uppdaterar när jag vet mer.

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Aina

Vaaar det inte Henrik då? han bor i bromma :D

2009-06-25 @ 19:25:08
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Jag trodde nästan det först men han är inte såå lik!

2009-06-25 @ 19:33:22
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback