På cinematografen

Jag hade en härlig kväll med herr Giraff igår, det blev Harry Potter i Kista och Mangal Shish i Food Courten och varsitt par skor på skorean. Jag betalade bara 149 kronor för de här små.. kärleksknytena. Men seriöst så har jag förtjänat dem, jag säljer ut massa gamla saker på tradera för att göra plats i garderoben. Juförsig så köpte jag min senaste skinnpaj på villkor att jag lovade mig själv att jag skulle sälja alla gamla saker och det har jag ju inte gjort förrän nu. Men å andra sidan så kom just löningen och jag kan ju säg att jag inte är helt pank direkt.

Harry Potter var inte det bästa jag har sett. Let's leave it at that.

Snart ska jag promenera över till Karlsro ungdomsgård (det är Joels hus) och fira Joels tjugoårsdag. Det ska bli mycket mysigt! Jag hoppas att det blir tårta. Det blir det säkert.



                            

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var jättefina =)

Tycker vi får ses snart igen...?

Var ett tag sen vi pratade nu.

Kram Karin

2009-07-29 @ 22:27:36
Postat av: Anonym

Tack :3

Roligt att höra av dig, och klart vi ska ses.. Jobbar du nu?

2009-07-30 @ 20:25:41
Postat av: Jo

2009-07-30 @ 20:26:17
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Karin

japp, tyvärr är semestern slut nu. du då?

är sjuk för tillfället, men så fort jag är frisk så tar jag gärna en prommis om du vill.

eller en picknick eftersom att det aldrig blev av förut...

2009-07-30 @ 20:52:49

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback