IKEA - hur man splittrar en familj på under en timme

Jag försöker göra om lite hemma. Stolarna och byrån åker ut och in kommer en Elias, en svart rottingstol som är fin och personlig tycker jag. Jag är tydligen krånglig för att jag inte vill han någon ful kontorsstol på mitt rum. Resten får jag vänta med för brodern som köper nytt kök följde med till IKEA och han hade minsann inte hela dagen på sig att titta på saker. Jag är en liten bit på vägen i alla fall.

Sen blev jag överlycklig när jag kom hem och upptäckte att min bok beställd från antikvariat.net hade kommit. Den kommer från antikvariat Faust och den luktar verkligen antikvariat.. på ett gudomligt sätt.



                                                               

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback