Lance and the Monkeyarmy

Såhär glad blir jag av presenter! Aina och jag var ute och jag fick en extra julklapp såhär lite i efterhand. Hårinpackning, bästa presenten! För övrigt så har jag klippt mig lite igen också, men kamerabatteriet står på laddning för att jag glömde kameran på när den stod inpluggad i datorn, så jag kan inte fota den just nu. Frisyren alltså. Det är inget speciellt ändå, men det ser mycket fräschare ut nu.



Våra shoppingturer är lite mer ångestfyllda nu för tiden i och med att båda försöker spara pengar. Men jag hittade den här klänningen som skulle vara perfekt till min födelsedag i april. Men ja, jag drar mig lite för att köpa saker från H&M, i alla fall såna framträdande saker som det skulle bli katastrof med ifall någon annan hade en likadan. Funderar på att sy en liknande själv istället, vi får se vad jag hittar för tyg. Jag fick lust att göra ett eget tygtryck till den i och försig, vi får se hur det artar sig. Det är ju lite mer kreddigt i alla fall.



Aina köpte en jättefin kjol med tillhörande bälte i alla fall, den blir fin att ha i vår. Mmm, vår..

                                                                        

Kommentarer
Postat av: Aina

Haha sant det där med ångestfylld shopping, vad ska vi göra med Lance and the Monkeyarmy då? för jag lär ju inte heller starta band liksom :'D

2009-01-29 @ 17:20:04
Postat av: Jo

Nån typ av designmässigt samarbete kanske? :3

2009-01-29 @ 19:39:32
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Aina

Ja, det blir en fin historia iallafall. "vi kunde inte bilda band så vi var tvugna att komma på något annat" :3

2009-01-30 @ 18:53:18
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback