Game Design

Nu har jag börjat en distanskurs som heter Introduction to Game Design, och det visar sig att jag ska följa min utbildning.. via en blogg! De har en sån härlig inställning. Bloggen är dessutom supersöt:



Det som skrämmer skiten ur mig är att det visar sig att hela kursen hålls på engelska, no worries, men jag måste skriva allt på engelska också. Stort handikapp. Inte för att jag inte kan engelska, jag är bara bättre på svenska. Den andra saken är att på bloggen så står det att man bör ha tidigare erfarenheter av ämnet. Det stod definitivt inte i kurskraven. Men hur som helst så är det bara på kvartstid, så det värsta som kan hända är väl att jag får plugga dubbelt så mycket som alla andra, och det blir fortfarande bara halvtid. Jag kommer att ha mycket nytta av Herr Giraff, så snälla hjälp mig.

En rolig sak är att jag har fått hem mina foton som jag beställde och jag har pysslat ihop dem till ett fint fotoalbum, det är ett väldigt bra tips faktiskt. Jag beställer mina bilder från ifolor.se.







Nu sitter jag och segar med olivoljeinpackning i håret, det ska nog bli lite fräschare och finare efter det. Ska nog sitta och sticka sockor hela dagen. Kanske städa lite också. Men senare.

                                                                           

Kommentarer
Postat av: Aina

haha har du satt dig i klistret nu? fast engelska är väl no biggie

2009-01-23 @ 15:20:50
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback