Ba-donka-donka

Idag har jag varit produktiv, jag har fått igång kamerablixten (vilken självklart inte alls är särskilt svårt, men det är väldigt svårt för manualen att komma till saken) och så har jag mekat med studion nere i källaren, det visade sig att jag har en svart fond och så en ljus lite naturfärgad. Det är lite synd att vi inte har någon vit längre, men om jag har tur så ligger den och gömmer sig nere i fotolabbet. Jag började hålla på ganska sent så jag orkade inte få hit någon annan att fota, så det blev lite halvtaskiga bilder på mig själv istället!



Färg eller inte färg? Jag kan inte bestämma mig. Jag älskar jeansen i svartvitt så det får bli båda. 

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Aina

Bilderna blev mer levande med färg, du liksom... lyser

2009-01-19 @ 12:18:48
Postat av: Jo

Tacki, jag börjar också gilla med färg bättre :3

2009-01-19 @ 15:07:08
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Lukas

Jag tycker faktiskt om den i färg mest ^^ Det är nog den lätta blåa färgen på linnet och dina rossöra kinder man fastnar för, utan färg så tappar man ju tjusningen i den ;)

2009-01-19 @ 16:51:30
Postat av: Lukas

Jag tycker faktiskt om den i färg mest ^^ Det är nog den lätta blåa färgen på linnet och dina rossöra kinder man fastnar för, utan färg så tappar man ju tjusningen i den ;)

2009-01-19 @ 16:52:13
Postat av: Lukas

rosröda skare va såklart =P

Och dubbelkommentaren får jag ursäkta för

2009-01-19 @ 16:53:37
Postat av: Jo

Då är färgbilderna framröstade som bäst då :3

Jag läste rosröda första gången, man ser det man tror att det står liksom ^^

2009-01-19 @ 17:25:51
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback