The fashion party's over

Det farliga med att ha en blogg är ungefär samma sak som är farligt med att vara radiopratare. Man har massor av tid att bara babbla på om saker man tror att folk kanske kan bry sig måttligt om, och man har ingen som stoppar en. Det resulterar ofta i att man pratar på som en idiot om idiotsaker tills man helt har idiotförklarat sig. Jomen på riktigt, det slutar nästan alltid med att de flesta sitter och tycker att man är korkad.

Så, mitt tips till er bloggare där ute är:
1. Sluta att bara gnälla om er själva.
2. Sluta försöka få oss att bry oss om hiv och svält när vi bara vill läsa om skor och latte. Och jag skiter i "ett klick för skogen".
3. Kliv ur er själva och fundera på hur irriterande det ni skriver egentligen är.


Så, till dagens favorit: Mr Roboto! Vi har hängt ihop ett tag, Mr Roboto och jag.



Nu ska jag snart iväg på museum med Rasmus, vet inte vad det blir än. Kanske får tag i nåt fint till Mattias födelsedag också om jag har tur.

Minijackan jag syr på är nästan klar, det blir som att Chanel och en cirkusdirektör har fått barn <3
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: auuus

Yay, jag är omnämnd! Jag är nu blogg-officiellt en cool människa. EPIC WIN AT MY HAT!

2009-01-17 @ 01:40:46
URL: http://moreofastranger.blogg.se/other
Postat av: Jo

Jag vet inte om man blir en cool människa av att omnämnas just i min blogg, men statistiskt sett så är du väl liite mer internetkänd nu i alla fall.

2009-01-17 @ 17:00:37
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback