Storm

Det är mörkt och blåsigt ute. Seriöst blåsigt. Lyckstolparna skakar och det är något som dunkar i min vägg då och då. Jag hatar när det blåser. En av anledningarna, även om jag var rädd redan innan, var den där gången jag skulle gå hem en stormig natt och Saras mamma berättade om en film med en zombiebebis som gömde sig i buskar och hoppade på folk.

Jag är lite uppgiven, alla dissade alla planer, så nu har jag en helt tom helg. Kanske får börja på mitt final assignment till kursen, d.v.s. spela Pokémon, för när det gäller spel och låta som att man vet mycket så är Pokémon mitt självklara val.

Nu låter det som att en noshörning dunkar i väggen, undrar vad som har blåst omkull. Nu drar jag ner gardinen och gömmer mig.

 

Som en bonus fick jag näsblod medan jag skrev också. Det är lugnt, det är inte så synd om mig egentligen.

                                                                     

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback