Your shit is ugly and you're fat too

Dagens inte okej: Män i bandana. Det är helt enkelt inte okay. Om man vill göra det värre kan man välja en bandana med döskallar på också. Men herr Darwin löser det automatiskt då dessa män aldrig kommer att kunna uppvakta en hona framgångsrikt. Eller så tror de att de är vikingar och våldtar kvinnor. Hur som helst, män i bandana, ni står på Darwins utsorteringslista tillsammans med chihuahuor och hamstrar, jag räknar ner.

Mina underbara lediga dagar har spenderats bland annat med Rasmus på Moderna museet och på mitt nyrenoverade favoritcafé En halv trappa ner. Jag köpte också en bok till Mattias som fyllde år idag (igår, klockan är över 24) med skräckillustrationer av Hans Arnold. Han fick en manlig manlig sjal också (jag har svårt för att säga halsduk även om den var väldigt stor) som är naturfärgad med ett enkelt svart mönster. Fin är den i alla fall. 

 

Efter allt födelsedagsfika (jag snackar tonvis) så orkade jag inte göra något mer konstruktivt än att spela Naruto: Rise of a Ninja i 4 timmar, jag kan inte neka till att det var njutbart.



                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback