Nyår

Det är något med mig och nyår som inte går ihop. Det kan ha något med all alkohol och alla raketer att göra. Det kan ha något att göra med att flera människor dör på nyår varje år. Det kan ha något att göra med att det inte är så jävla kul att stå ute i minusgrader och vänta på tolvslaget.

Så, i år var vi hos Herr Edström och firade, det var karlarnas tur att laga mat i år. Middagen var trevlig, efter middagen gick de flesta och satte sig i utomhusbubbelbadet vilket jag varken hade badkläder till eller plats i. Sen satt de kvar där. Och så satt de kvar. Sen gick jag hem efter fyra utan att säga hejdå. Party.

                           

Men jag var snygg i alla fall. Ingen aftonklänning, för ärligt talat så hade jag förväntat mig de flesta i jeans och t-shirt. Så var nu inte fallet, men det vägdes upp av att 80% av kvällen ändå spenderades i badbyxor. Jag fick en kommentar att jag såg ut som jag alltid brukar göra, men förlåt då för att jag alltid är superfab. Jag undvek i alla fall jeans.

                                  

Kommentarer
Postat av: Aina

jeklar va fab :D

2009-01-02 @ 22:01:02
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback