Dinosaurier: häftigare än det mesta

Jag promenerade hem med Joel (som för övrigt gärna inte får dö, så vi hoppas att det går bra på hans röntgen imorgon) och vi pratade om barndomsdrömmar och jag berättade om den där drömmen jag hade flera gånger om att dinosaurier åt upp mitt dagis osv, och Joel kommenterade hur ovanligt det har blivit med dinosaurier i populärkulturen i jämförelse med typ när vi växte upp. Jag kommer ärligt talat inte ens på något exempel nu, men jag blev riktigt sugen på att göra något dinosaurierelaterat. Kanske ett tryck på en tygpåse eller något?

Dinosaurier är typ mitt favoritdjur efter Pokémons. Alla pokémons kanske inte räknas som samma djurras. I så fall antar jag att dinosaurier är häftigast. Men å andra sidan så räknas väl inte dinosaurier som samma allihopa heller?



På tal om tygtryck har jag gjort en liten prototyp på hur mitt tyg till min födelsedagsklänning kan se ut. Vallmo är min favoritblomma efter tulpaner. Tulpaner är bättre för att de knastrar mysigt när man håller dem i bukett. Vallmo är häftiga för att de är så vilda och ser så speciella ut, de blommar kort men man kan inte missa dem i min trädgård när de väl blommar i alla fall. Och så är de ludna.

Kanske ska göra lite häftiga stjälkar och blad som kan väva ihop hela bilden liksom. You like, you like?



                                                            

Kommentarer
Postat av: Aina

Jag säger ju att dinosaurier är bäst!!

& trycket var lovely :3

2009-02-02 @ 16:58:50
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback