Superstora fotoinlägget

Är det bara jag som alltid råkar skriva hotsnail eller hormail istället för hotmail? Det är nog bara jag.

Hur som helst så har min garagestudio varit väldigt tätt befolkad de två senaste dagarna, så jag tänkte lägga upp ett par bilder bara så att ni får hänga med!

Först var Aina här och visade upp nya X-mentatueringen, den läker bra. Den är inte färdig än alltså.





Jag fick ta en sväng i studion samtidigt när jag ändå hade nyfärgat hår och allt. Mina pinnarmar blev faktiskt riktigt snygga här.



Och så idag har jag fotat de här damerna. Sara är assoceariserad (det heter så, jag lovar!) med mitt kubhalsband och min bandare, mina två käraste ägodelar. Och det är aldrig fel säsong för såpbubblor!



Och sista fotot kallar jag för eh.. "kvinna med hatt". Kvinnan som hör till hatten heter Nemo.



Todeloo!

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Aina

Hallå bilderna jag fått är ju lite awesome & de du tog igår blev ju förvånandsvärt bra!

2009-02-05 @ 14:36:29
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Ja, jag är glad övet att det funkar såpass bra i studion!

2009-02-05 @ 15:55:29
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback