Little adventures

Idag har jag inte haft rinnande vatten hemma. Liksom vad är det här, Ukraina? Det blir liksom ett litet projekt varje gång man ska gå på toa, att ta sig över alla verktyg in till badkaret, bära en hink med vatten över verktygen och sen stå och titta på ens avlämningar i toaletten medan man försöker balansera hinken och hälla. Jag tror att pappa börjar bli klar med rören, så förhoppningsvis så slutar det att vara ett äventyr att kissa imorgon.

Jag har just tittat på en podcast som heter History of Video Games (skolgrejer, yay!) och jag ser fram emot att skriva ett inlägg om marknadsföringen av tidiga spelkonsoler imorgon. Mmm, GameBoy.. Du är fin även om du ger mina tummar skavsår. På riktigt alltså, fett oergonomiskt.


                                                      

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback