I have an elephant in my pocket

Jag har gjort värsta klippen idag som jag är otroligt nöjd med faktiskt! Det var soligt och underbart väder så jag åkte till Sundbyberg och tittade in på Myrorna och av en slump hittade jag in på Stadsmissionen också, båda är ganska nyöppnade tror jag, jättefina lokaler. Jag köpte i alla fall de här två sjalarna! Jag sover ju till och med med sjal nu när min nacke krånglar lite, det ser jättegulligt ut, jag lovar!



Dessutom så hittade jag den här smaskiga uppsättningen saker på tradera och kunde bara inte låta bli, 1500:- gick det för och det är jäkligt bra, för det är svårt att få tag på ett Nintendo DS Lite för mycket mindre än nypris och nu får jag två spel med och Pokémon skulle jag ju ha köpt ändå och Mario Kart ska vara riktigt saftigt! Mums på mackan! 



Ni som tycker att mina shoppingredovisningar är trista får ursäkta, jag är helt enkelt bäst på det här med att handla saker!

                                                                        


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback