Strange day

Det är svårt det här med julafton. Det blir lätt att jag förväntar mig lite för mycket och blir besviken. Fast nu gjorde jag tvärt om, för jag har fått små hintar som "bra att du har köpt skor till dig själv, för det kanske inte blir så mycket annat", och så har jag varit inställd på att inte få något alls. Fast sen så låg det ändå en liten hög med presenter där på.. golvet. Och när det gäller den årliga presenthögen så är nästan allt alltid till mig, jag är lättast att köpa presenter till. Och det slog mig att det var eftertänksamma och kärleksfulla presenter, och så blev jag lite rörd.

Av mamma brukar jag få hudgrejer och trikåplagg, och i år fick jag Sachajuan-hårprodukter, en body lotion med papaya, sjukt söta mångfärgade randiga leggings, en mysig tröja och nagelbandsmojs och en plåtburk med läppglans. Och lite bidrag till körkort. Av pappa brukar jag alltid få kameragrejor och böcker, och i år fick jag ett objektiv till Nikonkameran och Necronomicon.

Det är till och med lugnt att jag får köpa Assassins Creed 2 själv. Jag spelade nyligen färdigt ettan förresten, so good. Ska bara ta sista achievementen nu.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback